loading...
بروزترین پایگاه صوت و تصویر پارسیان
||| [Welcome To loxmusic] |||

لوکس موزيك براي تحول در عرصه سايتهاي موزيك ايراني پا به اين عرصه گذاشته است.

اين وبسايت هيچ گونه وابستگي سياسي ندارد و صرفاً پايگاه موزيك و سرگرمي است.

" براي استفاده از تمام امكانات حتماً عضو سايت شويد "



علی زارعی بازدید : 1269 دوشنبه 10 بهمن 1390 نظرات (0)

|دانلود سریال Smallville با لینک مستقیم و سرعت بالا از سرور سایت|

دانلود سریال Smallville

فصل ۱ تا ۱۰ به صورت کامل

ژانر: ماجرایی, درام, علمی تخیلی

کیفیت: ۴۸۰p – خیلی خوب

فرمت: mkv

حجم: ۱۵۰ MB

امتیاز: ۷٫۷/۱۰

تاریخ انتشار: ۲۰۰۱ – ۲۰۱۱

وضعیت پخش: اتمام پخش

ستارگان: Tom Welling, Michael Rosenbaum and Allison Mack

خلاصه داستان: داستان درباره یه شهر کوچک زراعی به اسم مدیا راک نامیده می شوند توی سطح شهر پخش میشوند، که این سنگ ها تاثیرات عجیبی روی آدمهای داخل شهر دارد و قدرت های متفاوتی به آدمها میدهد که اکثرا هم آدمهای شر این قدرتها را بدست میاورند ولی همراه این شهاب باران ها پسر بچه ای هم از فضا به زمین می آید و توسط خانواده ای که بچه دار نمی شدند به طور اتفاقی پیدا می شود. این بچه قدرتهای عجیبی دارد و این خانواده تصمیم میگرند که این بچه را بزرگ کنند و چون نمی خ واستند مشکلی برای این بچه به وجود بیاید قدرتهای استثن ایی او را از همه مخ فی نگه میدارند . خلاصه جریان داستان از آنجا شروع می شود که این پسر بچه که اسمش را کلارک گذاشته بودند بزرگ شده و به مدرسه می رود و در هر قسمت درگیر جریان تازه ای می شود و از نیروهای عجیبش استفاده می کند

علی زارعی بازدید : 633 دوشنبه 10 بهمن 1390 نظرات (0)

|دانلود سریال Desperate Housewives با لینک مستقیم و سرعت بالا از سرور سایت|

دانلود سریال Desperate Housewives

فصل ۱ تا ۷ به صورت کامل و قسمت ۱ از فصل ۸

ژانر: درام, کمدی

کیفیت: ۴۸۰p – خیلی خوب

فرمت: mkv

حجم: ۱۵۰ MB

امتیاز: ۷٫۷/۱۰

تاریخ انتشار: ۲۰۰۴ – ۲۰۱۱

وضعیت پخش: در حال پخش فصل هشتم

ستارگان: Teri Hatcher, Felicity Huffman and Marcia Cross

خلاصه داستان: داستان در خیابان خیالی "ویستریا لین" در حومهء شهر آمریکایی "فیر ویو" در ایالت خیالی "عقاب" رخ می دهد و در آن زندگی چهار زن از دید همسایه ی مرده ی آنها دنبال می شود. این زن ها هرکدام در زندگی خود دارای اسرار وراز هایی هستند.این سریال روابط این خانم ها با یکدیگر و روابط شان با افراد دیگر و قرار هاشون با مردها وزندگی خصوصی آنها را نشان میدهدو حوادثی که برای آنها اتفاق می افتد.

علی زارعی بازدید : 392 دوشنبه 10 بهمن 1390 نظرات (0)

|دانلود سریال Battlestar Galactica با لینک مستقیم و سرعت بالا از سرور سایت|

دانلود سریال Battlestar Galactica

فصل ۱ تا ۴ به صورت کامل

ژانر: اکشن, ماجرایی, درام

کیفیت: ۴۸۰p – خیلی خوب

فرمت: mkv

حجم: ۱۷۰ MB

امتیاز: ۸٫۹/۱۰

تاریخ انتشار: ۲۰۰۴ – ۲۰۰۹

وضعیت پخش: اتمام پخش

ستارگان: Edward James Olmos, Mary McDonnell and Jamie Bamber

خلاصه داستان: داستان سریال در نقطه ای دور دست از جهان هستی روی می دهد، جایی که تمدن بشری دیگری بصورت مجموعه ای از سیاره ها که با نام دوازده کولونی شناخته می شوند مشغول به حیات است. در حال حاضر این نسل از بشر در حال جنگ با سایلون هاست؛موجوداتی که در واقع از همان رباتهایی پدید آمده اند که سالها پیش انسانها خود آنها را آفریده بودند و اکنون این رباتها که به سطح پیشرفته ای از هوش و فناوری رسیده اند با تکنیک های خاص به جنگ با انسانها برخواسته اند و به طوری ناگهانی در صدد جنگ با انسانها بر می آیند و بدین ترتیببا انفجار هسته ای تمامی دوازده سیاره را نابود می کنند و با جنگ فضایی تمامی سفینه های انسانها را نیز از بین می برند. اما سفینه ی فضایی گالاکتیکا تنها سفینه ای ست که نجات پیدا می کند و بدین ترتیب مسئولیت سنگین نجات نسل بشر بر دوش سرنشینان این سفینه می افتد. حال آنها چاره ای ندارند جز اینکه از چنگ سایلون ها بگریزند و با اسکان در سیاره ای تازه به ادامه ی زندگی بپردازند. تا بدین ترتیب نسل بشر به حیات ادامه دهد. بنابراین سرنشینان سفینه با امید به افسانه ای قدیمی که مبتنی بر وجود نسلی دیگر از انسانها در سیاره ای به نام "زمین" است در فضای بی کران هستی به دنبال پناهگاهی برای ادامه حیات خود به حرکت در می ایند.

علی زارعی بازدید : 172 دوشنبه 10 بهمن 1390 نظرات (0)

|دانلود سریال Mad Men با لینک مستقیم و سرعت بالا از سرور سایت|

دانلود سریال Mad Men

فصل ۱ تا ۴ به صورت کامل

ژانر: درام

کیفیت: ۴۸۰p – خیلی خوب

فرمت: mkv

حجم: ۱۷۰ MB

امتیاز: ۸٫۹/۱۰

تاریخ انتشار: ۲۰۰۷ – ۲۰۱۲

وضعیت پخش: اتمام پخش فصل چهارم

ستارگان: Jon Hamm, Elisabeth Moss and Vincent Kartheiser

خلاصه داستان: Mad Men سریال مردان دیوانه محصول شبکه کابلی AMC از سال ۲۰۰۷ شروع به پخش شد. این سریال روایتگر دهه شصت امریکا و به خصوص نیویورک است. سریال حواشی زندگی فردی به نام دان دریپر رئیس بخش طراحی شرکت تبلیغاتی استرلینگ کوپر می باشد. او دارای زنی زیبا ، شغل و همکارانی خوب است ، ولی با جلو رفتن داستان زندگی این فرد دچار تغییراتی می شود و در این بین همیشه سایه گذشته نامعلوم و گاها مرموز این فرد موفق نیز نمود پیدا می کند. داستان این سریال بهانه ایست پرداختن به موضوعات دهه ۵۰-۶۰ که امیخته با سیگار و مشروب و تبعیض نژانی و مردسالاری بود. موهای ژل زده ، سیگارهای بر لب و کت و شلوارهای به بدن چسبیده ، دامن های بلند ، روابط عاشقانه پنهانی و در پایان تبلیغات. در این سریال نقش تبلیغات و ظهورش در امریکا و تبدیل شدنش به جزئی جدایی ناپذیر در زندگی مردم این کشور به زیبایی تصویر می شود.

علی زارعی بازدید : 150 دوشنبه 10 بهمن 1390 نظرات (0)

|دانلود سریال Modern Family با لینک مستقیم و سرعت بالا از سرور سایت|

دانلود سریال Modern Family

فصل ۱ تا ۲ به صورت کامل و تا قسمت ۳ از فصل سوم

ژانر: کمدی

کیفیت: ۴۸۰p – خیلی خوب

فرمت: mkv

حجم: ۱۸۰ MB

امتیاز: ۹٫۰/۱۰

تاریخ انتشار: ۲۰۰۹ – ۲۰۱۱

وضعیت پخش: در حال پخش فصل سوم

ستارگان: Sofía Vergara, Julie Bowen and Ty Burrell

خلاصه داستان: سریال"خانواده مدرن" محصول سال ۲۰۰۹ و شبکه "ABC" میباشد. داستان سریال درباره چند خانواده است که هر یک خصوصیات منحصر به فرد خود را دارند و در عین حال با هم نیز رابطه فامیلی دارند. پدر خانواده "جی" که فردی مسن ولی ثروتمند است با زنی زیبا به نام "گلوریا" به تازگی ازدواج کرده که چند ده سال از خودش کوچکتر است. او اهل کشور " کلمبیا" است و لحجه غلیظ کلمبیایی دارد، او از شوهر قبلی خود یک پسر به نام "منی" دارد. خانواده دیگر خانواده "دانفی" نام دارد، مادر خانواده "کلر "نام دارد که در حقیقت دختر "جی " هست، بر خلاف "کلر " که خیلی منظم و قانون مدار است ، شوهر او "فیل" کاملا بی خیال و بازگوش است، او به عنوان یک پدر معرکه شناخته می شود البته از نظر فرزندان. او در تفریحات خطرناک فرزندانش شرکت می کند، سعی می کند خود را از نسل جدید عقب نداند، از اصطلاحات و حرکات تین ایجرها تقلید می کند و به شدت از همسرش می ترسد ، و به نوعی یکی از فرزندان خانواده محسوب می شود تا پدر خانواده. در خانواده دیگر "میچل" فرزند پسر "جی" قرار دارد که با فردی هم جنس خود "کامرون تاکر" پیوند زناشویی بسته، و به تازگی آنها فرزند خردسالی را از کشور"ویتنام" به فرزند خوانده گی قبول کرده اند. این چند خانواده و تعاملات بین آنها ما را با سریالی مواجه کرده کرد که یکی از مفرحترین سریالهای در حال پخش نام گرفته.

علی زارعی بازدید : 258 دوشنبه 10 بهمن 1390 نظرات (0)

|دانلود سریال Dexter با لینک مستقیم و سرعت بالا از سرور سایت|

دانلود سریال Dexter

فصل ۱ تا ۵ به صورت کامل و قسمت ۱ از فصل ششم

ژانر: جنایی, درام, رازآلود

کیفیت: ۴۸۰p – خیلی خوب

فرمت: mkv

حجم: ۱۸۰ MB

امتیاز: ۹٫۲/۱۰

تاریخ انتشار: ۲۰۰۶ – ۲۰۱۲

وضعیت پخش: در حال پخش فصل ششم

ستارگان: Michael C. Hall, Jennifer Carpenter and Lauren Vélez

خلاصه داستان: داستان در مورد Dexter Morgan کارشناس تحلیل رد خون (blood spatter pattern analyst) پلیس Miami هست که اوقات فراغتش را با کشتن پر می کند و به روایتی قاتل زنجیره ای (Serial Killer) هست – با انگیزه و هدف مشخص – او فقط کسانی را می کشد که لیاقتش را داشته باشند; قاتل هایی که از دست پلیس فرار کرده اند, متجاوزها و … . پدرخوانده اش Harry Morgan پلیس خوشنامی بوده است که Dexter را هنگامی که سه سال داشته ، در یک صحنه‌ی جرم پیدا می کند و چند وقت هم به فرزندخواندگی قبولش می کند. بعد از مدتی متوجه میشود که Dexter عطش سیری ناپذیری نسبت به خون دارد . برای دورنگه داشتن Dexter از دستگیری و اعدام به او آموزش میدهد که چگونه افراد را بکشد و ردش را از بین ببرد. همچنین به دکستر آموزش میدهد که چگونه تظاهر کند که با باقی آدم ها هیچ فرقی ندارد. ولی این تمام داستان نیست …

علی زارعی بازدید : 150 دوشنبه 10 بهمن 1390 نظرات (0)

|دانلود سریال Breaking Bad با لینک مستقیم و سرعت بالا از سرور سایت|

دانلود سریال Breaking Bad

فصل ۱ تا ۳ به صورت کامل و تا قسمت ۱۱ از فصل چهارم

ژانر: جنایی, درام

کیفیت: ۴۸۰p – خیلی خوب

فرمت: mkv

حجم: ۱۵۰ MB

امتیاز: ۹٫۳/۱۰

تاریخ انتشار: ۲۰۰۸ – ۲۰۱۱

وضعیت پخش: در حال پخش فصل چهارم

ستارگان: Bryan Cranston, Anna Gunn and Aaron Paul

خلاصه داستان: سریال درباره یک معلم شیمی است که علاوه بر مشکلات میانسالی به مشکل بزرگتری برمی خورد. او متوجه می شود که دارای سرطان ریه است و قرار است به زودی این دنیا را ترک بگوید، او که وضع مالی خوبی ندارد و دارای پسری دارای معلولیت می باشد به این فکر می افتد که باید قبل از مردن زندگی خانواده خود را تامین کند و کمی هم این اخر عمری از یکنواختی زندگی در سنین ۵۰ سالگی فاصله بگیرد .پس با توجه به آشناییش به علم شیمی شروع به راه اندازی یک کارخانه تولید مواد مخدر و کریستال می کند که علاوه بر پول برایش ارمغان های دیگری به بار می اورد که هیچ وقت به ذهن این معلم میانسال نرسیده بود.

علی زارعی بازدید : 3602 دوشنبه 10 بهمن 1390 نظرات (0)

|دانلود سریال The Sopranos با لینک مستقیم و سرعت بالا از سرور سایت|

دانلود سریال The Sopranos

فصل ۱ تا ۶ به صورت کامل

ژانر: جنایی, درام, هیجان انگیز

کیفیت: ۴۸۰p – خیلی خوب

فرمت: mkv

حجم: ۳۵۰ MB

امتیاز: ۹٫۴/۱۰

تاریخ انتشار: ۱۹۹۹ – ۲۰۰۷

وضعیت پخش: اتمام پخش

ستارگان: James Gandolfini, Lorraine Bracco and Edie Falco

خلاصه داستان: این سریال داستان یک خانواده ایتالیایی ساکن نیو جرسی است که به فعالیت های مافیایی خلاف مشغول هستند . تونی سوپرانو به عنوان رییس این گروه (خانواده) انتخاب می شود . شخصیت او در خانه پدری عاطفی و مهربان و در بیرون از خانه یک جنایتکار و بیماری روانی است. این سریال تلفیقی از دو جنبه خانوادگی و جنایی است . روابط خانوادگی آنها و پایبندی آنها به اصول و قواعد دینی از یک سو و از سوی دیگر انجام اعمال خلاف زیبایی دو چندانی به این سریال داده است . این سریال از سال ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۷ در آمریکا از شبکه HBO پخش شده و یکی از محبوبترین سریالهای خانواده های آمریکایی در طی این سالها بوده و جوایز و نامزدیهای بسیاری از جشنواره های معتبر دنیا داشته ( سوپرانوس ۲۱۱ بار نامزد شده که ۸۲ بار آن به جایزه ختم شده است). از جذابیتهای این سریال ، نکته ها و دیالوگهای جالب روانشناسانه ای است که بین آنتونی و روانشناسش که یه زن جذاب است ردو بدل می شود.

علی زارعی بازدید : 1648 دوشنبه 10 بهمن 1390 نظرات (0)

|دانلود سریال Arrested Development با لینک مستقیم و سرعت بالا از سرور سایت|

دانلود سریال Arrested Development

فصل ۱ تا ۳ به صورت کامل

ژانر: درام, کمدی

کیفیت: ۴۸۰p – خیلی خوب

فرمت: mkv

حجم: ۷۵ MB

امتیاز: ۹٫۶/۱۰

تاریخ انتشار: ۲۰۰۳ – ۲۰۰۶

وضعیت پخش: اتمام پخش

ستارگان: Jason Bateman, Michael Cera and Portia de Rossi

خلاصه داستان: این سریال داستان کمدی مرد جوانی است به نام مایکل که به تازگی همسر خود را از دست داده و باید به تنهایی از پسر ۱۳ساله خود مراقبت کند. اما این تنها گوشه کوچکی از مشکلات اوست. او عضوی از یک خانواده بزرگ است که اکنون به دلیل مشکلات اقتصادی در حال از هم پاشیدن است. مایکل وضیفه دارد اعضای خانواده را در کنار یکدیگر نگه دارد اما هر یک از این اعضا به شکلی دیوانه اند. از اینجا سیر کمدی بی نظیر سریال آغاز می شود.

علی زارعی بازدید : 337 دوشنبه 10 بهمن 1390 نظرات (0)

|دانلود سریال The Wire با لینک مستقیم و سرعت بالا از سرور سایت|

دانلود سریال The Wire

فصل ۱ تا ۵ به صورت کامل

ژانر: درام, جنایی, رازآلود

کیفیت: ۴۸۰p – خیلی خوب

فرمت: mkv

حجم: ۱۵۰ MB

امتیاز: ۹٫۷/۱۰

تاریخ انتشار: ۲۰۰۲ – ۲۰۰۸

وضعیت پخش: اتمام پخش

ستارگان: Dominic West, John Doman and Deirdre Lovejoy

خلاصه داستان: برای کسانی که از سیستم پیچیده قاچاق مواد مخدر انچنان اطلاعاتی ندارند wire سریال جذابیست . در این چرخه پیچیده از مواد فروش های تو خیابون تا آدم های کله گنده و حتی سیاست مدارا نقش خودشونو ایفا می کنند و در مقابل هم کسایی هستند که نقش مقابله با این سیستم پخش و مبادله را دارند . در سریال سیم (the wire) رویداد های شهر بالتیمور نشان داده شده ولی پیامی بسیار فرا تر را هدف گرفته.بازی های عالی ، متن قوی و بدون اشکال ، کارگردانی خلاقانه ، همه و همه دست به دست هم داده تا با یکی از بهترین سریالهای شبکه HBO مواجه بشیم .

تعداد صفحات : 12

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 116
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 58
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 72
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 81
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 153
  • بازدید ماه : 445
  • بازدید سال : 5,281
  • بازدید کلی : 67,779