loading...
بروزترین پایگاه صوت و تصویر پارسیان
||| [Welcome To loxmusic] |||

لوکس موزيك براي تحول در عرصه سايتهاي موزيك ايراني پا به اين عرصه گذاشته است.

اين وبسايت هيچ گونه وابستگي سياسي ندارد و صرفاً پايگاه موزيك و سرگرمي است.

" براي استفاده از تمام امكانات حتماً عضو سايت شويد "



علی زارعی بازدید : 120 یکشنبه 09 بهمن 1390 نظرات (0)
آهنگ قدیمی و خاطره انگیز مرجان به نام سکه ی ماه

هر چهار شنبه با یک موزیک قدیمی و خاطره انگیز از 4موزیک






چشماتو وا کن که سحر

تو چشم تو بیدار بشه

صدا بزن اسممو تو

زمستونم بهار بشه

وقتی تو نیستی تو خونه

یه غم نه صد غم چیزی نیست

توی دلم میگم که کاش دلم هزار هزار بشه

اون که میون من و تو خط جدائی کشیده

دل میگه نفرینش کنم به درد مون دچار بشه

سر به ستاره میزنم

سکه ی ماه رو میشکنم

یه روز اگه دستای من با دستای تو یار بشه

با من بمون با من بمون نذار که تنها بمونم

نذار که خونه ی دلم دوباره تنگ و تار بشه

عاشق بشیم دعا کنیم که شاید از دولت عشق

یه روز بیاد که روزگار دوباره روزگار بشه

وقتی تو نیستی تو خونه

یه غم نه صد غم چیزی نیست

توی دلم میگم که کاش دلم هزار هزار بشه

سر به ستاره میزنم

سکه ی ماه رو میشکنم

یه روز اگه دستای من با دستای تو یار بشه

چشماتو وا کن که سحر

تو چشم تو بیدار بشه

صدا بزن اسممو تو

زمستونم بهار بشه

وقتی تو نیستی تو خونه

یه غم نه صد غم چیزی نیست

توی دلم میگم که کاش دلم هزار هزار بشه

اون که میون من و تو خط جدائی کشیده

دل میگه نفرینش کنم به درد مون دچار بشه

سر به ستاره میزنم

سکه ی ماه رو میشکنم

یه روز اگه دستای من با دستای تو یار بشه

با من بمون با من بمون نزار که تنها بمونم

نزار که خونه ی دلم دوباره تنگ و تار بشه

عاشق بشیم دعا کنیم که شاید از دولت عشق

یه روز بیاد که روزگار دوباره روزگار بشه

وقتی تو نیستی تو خونه

یه غم نه صد غم چیزی نیست

توی دلم میگم که کاش دلم هزار هزار بشه

دلم هزار هزار بشه

دلم هزار هزار بشه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 116
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 58
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 69
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 106
  • بازدید ماه : 398
  • بازدید سال : 5,234
  • بازدید کلی : 67,732